Νέα global projects, εστιασμένα στο customer experience, υλοποιεί η Uber, σε συνεργασία με το βρετανικό startup agency, New Commercial Arts. Η Danielle Hawley, Global Executive Creative Director του Uber, δήλωσε σχετικά: «Το Uber είναι μία εταιρεία που ενδιαφέρεται βαθιά για την εμπειρία του καταναλωτή. Υπό αυτό το πρίσμα, αναζητούμε στρατηγικές και δημιουργικές προκλήσεις, το οποίο ισχύει και για τη New Commercial Arts -γι’ αυτό και είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία μας».

Το New Commercial Arts λανσαρίστηκε τον Μάιο του 2020 και αποτελεί δημιούργημα των James Murphy και David Golding, δύο από τους Cofounders του Adam&Eve/DDB, από το οποίο παραιτήθηκαν. Περιγράφουν δε τη νέα startup ως ένα μείγμα brand communications και customer experience. Ας σημειωθεί ότι το agency κέρδισε τον ενιαίο λογαριασμό της Halifax, συμπεριλαμβανομένου του customer experience, και της Vodafone σε χρονικό διάστημα λιγότερο από έξι μήνες.

(Πηγή: Campaign UK)