Το πρώτο audience driven διαφημιστικό marketplace της χώρας
Την έναρξη του Project Agora και στην Ελλάδα ανακοίνωσε σήμερα η TailWind, η εταιρεία διαφημιστικής τεχνολογίας του TDG, σε συνεργασία με κορυφαίους έλληνες εκδότες.

Δημιουργώντας τον κατάλληλο αυτοματοποιημένο χώρο αγοράς και πώλησης διαφημιστικού χώρου σε premium sites, το Project Agora θα προσφέρει προστιθέμενη αξία στους διαφημιζόμενους, προάγοντας παράλληλα το ποιοτικό διαφημιστικό περιβάλλον των εγχώριων εκδοτών. Το roster των ιδρυτικών συνεργατών του Project Agora Ελλάδος αποτελείται από τα: argiro.gr, elculture.gr, followme.gr, gazzetta.gr, infokids.gr, ishow.gr, jenny.gr, koolnews.gr, menshealth.gr, meteo.gr, mother.gr, newspost.gr, novasports.gr, provocateur.gr, skai.gr, sport-fm.gr, star.gr, taxheaven.gr, thetoc.gr, tvxs.gr, yiannislucacos.gr και zoo.gr.

Το σύνολο των συμμετεχόντων Μέσων ξεπερνά τα 50, ενώ αναμένεται να προστεθούν κι άλλα. Το Project Agora αναπτύσσεται σε 5 άξονες: «Brand Safe Περιβάλλον», «Αποτελεσματική Στόχευση Κοινών», «Εντυπωσιακά και Viewable Δημιουργικά Formats», «Μετρήσιμη Αποτελεσματικότητα» και «Αυτοματοποίηση». O Οδυσσέας Ντότσικας, ιδρυτής και Managing Director του TDG, δήλωσε: «Το Project Agora αποτελεί για τους εκδότες ποιοτικού περιεχομένου τον ενδεδειγμένο τρόπο για να αυξήσουν συλλογικά την αξία του διαφημιστικού τους inventory, να επανακτήσουν μερίδιο αγοράς και να απαγκιστρωθούν από διεθνή μονοπώλια. Αντίστοιχα, για διαφημιστές και διαφημιζομένους προσφέρει μία απόλυτα στοχευμένη λύση για αποτελεσματική επικοινωνία με τα κοινά που τους ενδιαφέρουν, σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον το οποίο μεγιστοποιεί την αξία του brand και της επένδυσής τους». Ερευνητικός Συνεργάτης του Project Agora στην Ελλάδα είναι η Focus Bari.