Μια νέα brand campaign παρουσίασε η Suzuki UK, με τίτλο «Suzuki Good Different» και την υπογραφή της Iris. Η καμπάνια εστιάζει στο γεγονός ότι τα αυτοκίνητα της μάρκας διαφέρουν από τα υπόλοιπα: τα τελευταία της λανσαρίσματα περιλαμβάνουν νέα εργαλεία τεχνολογίας και ασφάλειας, ενώ παράλληλα είναι υβριδικά, καθιστώντας τα όχι απλά διαφορετικά αλλά «καλά διαφορετικά».

Η καμπάνια περιλαμβάνει ένα video 30’’ που ξεναγεί τον θεατή σε ένα σουρεαλιστικό εργοστάσιο της Suzuki. Το voice over διαβεβαιώνει ότι «η διασκέδαση είναι χτισμένη μέσα σε ό,τι κάνουμε», ενώ βλέπουμε έναν άνδρα να ψιθυρίζει ανέκδοτα σε κάθε βίδα, προτού την τοποθετήσει στη θέση της. Στη συνέχεια, η τεχνολογική ορολογία μπαίνει σε ένα μηχάνημα που τη μετατρέπει σε απλή γλώσσα, ενώ προβάλλεται το «ζεστό, χουχουλιάρικο συναίσθημα» που προσφέρει το αυτοκίνητο, χάρη στα πουλόβερ που πλέκει η γιαγιά.

«Η ίδια η ιδέα, Good Different, σήμαινε ότι θα μπορούσαμε να την υλοποιήσουμε μόνο με τρόπο που σπάει τα καθιερωμένα της κατηγορίας. Ο κόσμος δεν χρειάζεται μία ακόμη διαφήμιση αυτοκινήτου που το δείχνει να κυκλοφορεί σε μια πόλη ή στους φιδωτούς δρόμους ενός βουνού», σχολίασε ο Ross Taylor, Creative Director της Iris.

(Πηγή: AdAge)