Ποιες ad tech καινοτομίες αναμένετε να δείτε φέτος;

Αναμφισβήτητα, διανύουμε τη σαρωτική διαφορά που θα κάνει πολυεπίπεδα η χρήση των εργαλείων AI, που προσφέρονται σε πληθώρα στον κλάδο Διαφήμισης και Media. Οι προηγμένες τεχνολογίες που έχουμε ήδη στα χέρια μας προσφέρουν Αυτοματισμό & Απλοποίηση, ώστε να αφιερώσουμε τις πολύτιμες ανθρωποώρες, όχι για να στήνουμε και να ελέγχουμε τους αλγορίθμους, αλλά για να στοχεύουμε δυναμικά τα κατάλληλα κοινά και να «διαβάζουμε» άμεσα τα learnings ώστε να μεγιστοποιήσουμε τα αποτελέσματα. Όλα τα παραπάνω, με σεβασμό των αρχών του Brand Safety και περιορισμό του Ad Fraud, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στους Publishers που επενδύουν στο πρωτογενές περιεχόμενο και περιορίζοντας όσους ασκούν clickbait πρακτικές.

Από τι «κινδυνεύει» η διαφ/κή επένδυση στα ψηφιακά Μέσα;

Η ανοδική τάση επένδυσης στα Ψηφιακά Μέσα θα συνεχιστεί, μεγαλώνει ωστόσο η ψαλίδα προς τα short-term performance κανάλια, όπου τα αποτελέσματα της επένδυσης είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με το εκάστοτε ROAS KPI, όπως Πωλήσεις ή Leads. Αυτή η «υπόσχεση» του γραμμικού αποτελέσματος, δεν αφήνει αρκετό χώρο να τα εμπιστευτούν οι Διαφημιζόμενοι για long-term στόχους των Brands. Κατά συνέπεια, η διαφημιστική επένδυση στα Ψηφιακά Μέσα «κινδυνεύει» κυρίως από τον short-term τακτικό/συμπληρωματικό ρόλο χωρίς να έχουν δοκιμαστεί επαρκώς, είτε σε επίπεδο επένδυσης είτε σε σχετικές έρευνες, στο upper funnel με όρους Reach & Frequency.

Δώστε μας ένα παράδειγμα μορφής μετρήσεων που δείχνει το μέλλον.

Έχουμε στη διάθεση μας πληθώρα δεδομένων, ώστε να μπορέσουμε με οικονομετρικά εργαλεία και know-how των ανθρώπων μας, να απαντήσουμε σε δύσκολες ερωτήσεις για τη σωστή κατανομή κονδυλίων ανά μέσο ανά funnel phase, ανάλογα τους στόχους ενός Brand. Είμαστε στη θέση να προσφέρουμε στους διαφημιζόμενους, με τη χρήση Marketing Mix Modelling Analytics, το σωστό channel mix και budget allocation για να μεγιστοποιήσουν, με educated risk, το μελλοντικό τους brand ή business αποτέλεσμα.