Σε συνέχεια της ανακοίνωσης του Ιάπωνα Πρωθυπουργού, Tamayo Marukawa, ότι οι Ολυμπιακοί αγώνες θα πραγματοποιηθούν χωρίς την παρουσία θεατών, εξαιτίας της αύξησης κρουσμάτων Covid-19 στη χώρα, η Samsung, ως επίσημος Partner των Ολυμπιακών αγώνων, κυκλοφόρησε νέο σποτ, με στόχο να δείξει στο κοινό πώς θα βρεθεί «εκεί» με τη βοήθεια των συσκευών της. Τη διαφημιστική ταινία, με μήνυμα «Be There», δημιούργησε η The Community, και απεικονίζει μια πλειάδα ανθρώπων από όλο τον κόσμο, οι οποίοι μεταφέρονται στο σύμπαν των Ολυμπιακών αγώνων.

Η διαφήμιση έχει στόχο να αναδείξει πώς η τεχνολογία Samsung μπορεί να διαδραματίσει ακόμη μεγαλύτερο ρόλο στο να φέρει κοντά φίλους και οικογένειες σε σημαντικά γεγονότα, όπως οι Ολυμπιακοί αγώνες. Η The Community συνεργάζεται με τη Samsung επί 2 χρόνια, εστιάζοντας περισσότερο στην ισπανική αγορά, ωστόσο, πέρυσι, η συνεργασία τους επεκτάθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο. Η διαφήμιση για τους Ολυμπιακούς είναι μια από τα πρώτα project της The Community για τη Samsung Global Mobile.

(Πηγή: AdAge)