Η Pylarinos Advertising βρέθηκε στους finalists των Ermis Awards, για την καμπάνια στα Digital Media, κατηγορία τρόφιμο, «Σχολή στο γάλα» της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής. Η 360 Digital Campaign έτρεξε από τον Σεπτέμβριο 2019 έως τον Ιούνιο 2020 με στόχο να ενισχύσει το brand Γάλα Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής και να χρησιμοποιήσει όλες τις πλατφόρμες Digital Media. Δημιουργώντας content με τη λογική των testimonials, καταγράφηκαν πάνω από 10.000 επισκέψεις στη σελίδα www.sxolistogala.gr κάθε μήνα και πολλαπλάσιες εμφανίσεις στις πλατφόρμες, Google, Facebook, Instagram, Taboola, email κ.ά.