Οι πρώτοι διεθνείς keynote ομιλητές του Conversational Marketing Conference, που θα πραγματοποιηθεί σε virtual format την Παρασκευή, 13 Νοεμβρίου, ανακοινώθηκαν και ετοιμάζονται να μοιραστούν με το ελληνικό κοινό τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από την αμφίδρομη επικοινωνία ανάμεσα στα brands και τους καταναλωτές. Ο Charles Cadbury, CEO της Say It Now θα παρουσιάσει τρία case studies που αποδεικνύουν ότι το audio advertising και τα messaging bots μπορούν να επηρεάσουν δραστικά την σχέση ανάμεσα σε ένα brand και το κοινό του. Ο Rogier Lammers, Commercial Director Central Europe της Cavai θα μιλήσει για τις δυνατότητες που δίνει στα brands η αξιοποίηση έξυπνων data και τεχνητής νοημοσύνης, με στόχο την προσέγγιση του σωστού κοινού και την αναβάθμιση της επικοινωνίας μαζί του. Τέλος, ο Lamberto Ferrara, Cultural & Semiotic Strategist της IPSOS θα παρουσιάσει την έρευνα «Find your voice» που πραγματοποίησε η εταιρεία ερευνών για λογαριασμό του IAB UK, και η οποία σκιαγραφεί το status του Conversational Marketing στην Ευρώπη.