Μία νέα συσκευή τεχνολογίας, το Tokinomo, φέρνει στην Ελλάδα και την Κύπρο η Promopark, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα των ενεργειών προώθησης. Το Tokinomo έχει ως πρωταρχικό στόχο την αύξηση των πωλήσεων. Η συσκευή έχει αισθητήρες κίνησης και ενεργοποιείται με το πέρασμα του εκάστοτε καταναλωτή, αναδεικνύοντας με τη χρήση φωτός και ήχου τα προϊόντα στα ράφια των super market.

Με αυτόν τον τρόπο, τα brands έχουν έναν εναλλακτικό τρόπο να αναδείξουν το εμπόρευμά τους, παρεμβαίνοντας στο consumer journey του επισκέπτη, χωρίς τη χρήση ανθρώπινου δυναμικού, επικοινωνώντας τα μηνύματα που επιθυμούν, τα οποία μπορούν να προσαρμόζονται remotely καθ’ όλη τη διάρκεια της καμπάνιας. Το Tokinomo αξιοποιείται ήδη στο εξωτερικό, με σημαντικά αποτελέσματα για πολλά brands και αύξηση πωλήσεων έως
και 550%.