Με σειρά τηλεοπτικών σποτ που εστιάζουν στην οικονομία

Τα τρία σποτ, διάρκειας 57, 67 και 61 δευτερολέπτων έχουν ενημερωτικό χαρακτήρα, δεδομένου ότι επικοινωνούν το ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του προϊόντος, που είναι η οικονομία. Συγκεκριμένα, η ηθοποιός Βίκυ Σταυροπούλου, μέσα από 3 συνεντεύξεις με Ελληνίδες νοικοκυρές ενημερώνει ότι η χρήση υγρού απορρυπαντικού στην κασέτα του πλυντηρίου ενέχει τον κίνδυνο να χαθεί το 30% αυτού πριν φτάσει στα ρούχα, διαχεόμενο στις σωληνώσεις της συσκευής. Κίνδυνος που δεν υπάρχει με το Ariel Actilift, το οποίο αποτελείται από υγρές κάψουλες, οι οποίες τοποθετούνται μέσα στον κάδο, δηλαδή «στην καρδιά της πλύσης». Κι αυτό έχει ως αποτέλεσμα μεγάλη οικονομία στο απορρυπαντικό. Τα σποτ κλείνουν με το μήνυμα «100% καθαριστική δράση, 0% σπατάλη». Τα σποτ είναι επιμέλεια της Adel Saatchi & Saatchi.