Στην Pollen ανέθεσε το δημιουργικό του brand Amaretti η Tottis Bingo, έπειτα από spec. Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας, η Pollen δημιούργησε 2 νέα σποτ, τα οποία «τρέχουν» στην τηλεόραση, από τις 8 Φεβρουαρίου.

Οι δύο ταινίες προβάλλουν καθημερινές στιγμές, στις οποίες τα πακέτα με τα γκοφρετάκια Amaretti αδειάζουν στη στιγμή. Η μία ταινία διαδραματίζεται σε καφετέρια, με πρωταγωνιστές 3 νέους και η δεύτερη σε αυτοκίνητο, με πρωταγωνιστές τα μέλη οικογένειας. Τα δύο τηλεοπτικά σποτ, τα πρώτα με αυτό το concept, κλείνουν με τη φράση: «Amaretti. Εσύ, θα μοιραστείς τη στιγμή;».

Η καμπάνια καλύπτει, επίσης, digital μέσα και SoMe, και θα συνεχιστεί σε διάφορα bursts εντός του έτους.