Η Procter & Gamble εμμένει στη «διαρκή δέσμευσή της» να επενδύει στα brand της, παρά το γεγονός ότι κατέγραψε μείωση στις τριμηνιαίες πωλήσεις για πρώτη φορά μέσα στην πενταετία. Η εταιρεία έφτασε σε καθαρές πωλήσεις τα 20,8 δισ. δολάρια το δεύτερο τρίμηνο, σημειώνοντας μείωση 1% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2022, και μειωμένα κέρδη στα 9,88 δισ. δολάρια έναντι 10,29 δισ. δολαρίων, καθώς το αυξημένο κόστος και το δυσχερές μακροοικονομικό περιβάλλον ασκούν αυξημένη πίεση στην επιχείρηση.

«Πιστεύουμε ότι αυτό είναι ένα δύσκολο πρόβλημα που πρέπει να ξεπεράσουμε, όχι ένας λόγος για να μειωθούν οι επενδύσεις», τόνισε ο Chief Financial Officer της εταιρείας, Andre Schulten, στους επενδυτές σε τηλεφωνική επικοινωνία, στις 19 Ιανουαρίου.Έτσι, η εταιρεία αύξησε τις διαφημιστικές δαπάνες της κατά 140 εκατ. δολάρια το τελευταίο τρίμηνο.

Ο Schulten χαρακτήρισε το τρέχον media spend «επαρκές» για την ανάπτυξη των brand. Αυτή η «επάρκεια» δαπανών δεν ορίζεται από το ύψος του χρηματικού ποσού, αλλά από το reach και τη συχνότητα που επιτυγχάνει. Ωστόσο, η Procter & Gamble αναζητά συνέργειες στο πλαίσιο του media spend, οι οποίες επίσης θα συμβάλουν στην ανάπτυξη των brands.

(Πηγή: marketingweek.com)