Ως λύση για τη δωρεάν επιστροφή ανεπιθύμητων δώρων
Κάθε χρόνο, λίγες εβδομάδες πριν από τα Χριστούγεννα, οι καταναλωτές ξεκινούν την αναζήτηση των καλύτερων δώρων για τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Το 40% των Ελλήνων καταναλωτών έχει αντιμετωπίσει μία με δύο περιπτώσεις, όπου παρέλαβαν ένα προϊόν το οποίο δεν ανταποκρινόταν στις προσδοκίες τους. Μια από τις καλύτερες λύσεις αντιμετώπισης των ανεπιθύμητων δώρων είναι η πρόσφατη υπηρεσία της PayPal Δωρεάν Επιστροφή Προϊόντων. Ανεξάρτητα από τον λόγο επιστροφής, οι καταναλωτές που παρήγγειλαν ένα προϊόν και το πλήρωσαν μέσω PayPal, έχουν πλέον τη δυνατότητα να το επιστρέψουν και να λάβουν χρηματική αποζημίωση για τα μεταφορικά έξοδα. Επιπλέον, με αυτό τον τρόπο η PayPal επεκτείνει την ασφάλεια του αγοραστή και προστατεύει τον καταναλωτή από την στιγμή της αγοράς μέχρι και την ώρα της επιστροφής.