Καµπάνια ευαισθητοποίησης

Στο πλαίσιο του φετινού Παγκόσµιου Μήνα Αλτσχάιµερ, το µη κερδοσκοπικό σωµατείο Εταιρεία Alzheimer Αθηνών διοργανώνει καµπάνια ευαισθητοποίησης, µε στόχο την ενίσχυση και επέκταση του προγράµµατος Φροντίδα στο σπίτι για άτοµα µε άνοια. Με ένα τηλεφώνηµα στο 19832, όλο και περισσότερα άτοµα µε άνοια θα µπορούν να λαµβάνουν ιατρική, νοσηλευτική και ψυχολογική φροντίδα µε ασφάλεια στα σπίτια τους.

Στον πυρήνα της επικοινωνίας, που έχει αναλάβει η Οut to Lunch, είναι η έννοια της αποµόνωσης, µε κεντρικά στοιχεία στο συναισθηµατικό τηλεοπτικό σποτ µε τη σκηνοθετική µατιά του Μιχάλη Μπέκου, την ερµηνεία της πρωταγωνίστριας Ρούλας Πατεράκη και τη µουσική του Ερίκ Σατί. Ανάµεσα στις δράσεις του Παγκόσµιου Μήνα Αλτσχάιµερ, το Σάββατο, 26/09, η εταιρεία διοργανώνει δωρεάν διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεµινάριο για φροντιστές ατόµων µε άνοια, ενώ για τρίτη συνεχή χρονιά διοργανώνεται και οµαδική έκθεση ζωγραφικής.