Την Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη γιόρτασε για 9η συνεχή χρονιά η OTEAcademy, μέλος του διεθνούς οργανισμού Customer Experience Professionals Association (CXPA), με διαδικτυακή εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 270 στελέχη από 33 εταιρείες, προερχόμενες από πολλούς διαφορετικούς κλάδους.

Με κεντρικό μήνυμα «Be Positive», η ΟΤΕAcademy διοργάνωσε ένα δωρεάν online event για επαγγελματίες, με στόχο την ενσωμάτωση της θετικότητας στην εμπειρία του πελάτη, σε κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα.

Κεντρικοί ομιλητές της εκδήλωσης ήταν ο βραβευμένος συγγραφέας Anand Tamboli από την Αυστραλία και οι Α. Κουμαρινός και Ν. Γιαννακόπουλος, μέλη της ομάδας theSpeakers. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να μάθουν πώς να σχεδιάζουν καλύτερες εμπειρίες πελάτη με βάση τη θετικότητα, καθώς και τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας, με θετική επίδραση.