Του διεθνούς δικτύου επικοινωνίας Dialogue International

Το συνέδριο διεξήχθη 25 με 28 Σεπτεμβρίου, με κεντρικό μήνυμα «Come Closer», μέσω του οποίου η Orange Advertising προσκάλεσε τις εταιρίες της Dialogue από ΗΠΑ, Βέλγιο, Ιράν, Σλοβακία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Τουρκία, Αυστρία, Ρωσία, Σουηδία. Στo πλαίσιo του συνεδρίου, δόθηκαν διαλέξεις από διακεκριμένους ομιλητές, όπως η Μαρία Κάντζα από την ΕΔΕΕ, ο Eric Parks, Director of Digital Platforms and Innovation της Tempo OMD, ο Kωνσταντίνος Χούντας, Insight Director επίσης της Tempo OMD, ο Πάνος Παχατουρίδης, Strategic Partnerships Group Manager της Google, ο Χρίστος Χριστόπουλος, Marketing Manager της Bingo Tottis κ.α.

Επίσης, διεξήχθη workshop όπου παρουσιάστηκαν δημιουργικές προτάσεις για το προϊόν Serenata της Bingo Tottis. Όπως αναφέρει η Orange Advertising σε ανακοινωσή της, το μήνυμά της μέσα από το συνέδριο ήταν ότι «συνεχίζει να αποκτά όλο και περισσότερους και μεγαλύτερους δεσμούς με τα μέλη του δικτύου Dialogue, ενώ αναπτύσσεται διαρκώς, παρέχοντας ολοκληρωμένες επικοινωνιακές λύσεις». Οι εταιρείες της Dialogue International ανανέωσαν το ραντεβού τους για τα επόμενα συνέδρια και workshops, τα οποία θα γίνουν το πρώτο εξάμηνο του 2015, σε Βερολίνο, Λονδίνο και Παρίσι.