Η Philips ανέθεσε στην Omnicom τον integrated λογαριασμό της, αξίας 300 εκατ. δολαρίων, για media, creative και επικοινωνία, μετά από παγκόσμιο review. Το review ξεκίνησε τον Ιανουάριο με τη συμμετοχή τουλάχιστον τεσσάρων ομίλων, των Dentsu, WPP, MDC Partners και Omnicom, καθώς η Philips «φρενάρει» από τον κλάδο των καταναλωτικών συσκευών και επενδύει στον τομέα health technology. Η εταιρεία θα συνεργαστεί με την bespoke ομάδα agencies της Omnicom, με επικεφαλής την TBWA για το creative, την OMD για το media και FleishmanHillard and Ketchum για το PR και την επικοινωνία.

Η FleishmanHillard and Ketchum διατήρησε τον λογαριασμό μετά από συνεργασία που είχε με την Philips για 10 χρόνια. H Chief Marketing and e-Commerce Officer της Philips, Lorraine Barber-Miller, δήλωσε: «Καθώς σκοπεύουμε να επεκτείνουμε την ηγετική μας θέση ως πάροχος λύσεων health technology, η Omnicom θα αποτελέσει σημαντικό κομμάτι των διεθνών μας δυνατοτήτων marketing, βοηθώντας μας να προσφέρουμε προσωποποιημένες εμπειρίες στους πελάτες». Η συμφωνία με την Omnicom αποτελεί απώλεια για την Dentsu, η οποία διαχειριζόταν την πλειοψηφία του παγκόσμιου media λογαριασμού μέσω της Carat, για δύο δεκαετίες. Η Carat θα εξακολουθεί να διαχειρίζεται τον λογαριασμό των οικιακών συσκευών της εταιρείας. Η νέα ανάθεση αποτελεί απώλεια και για την Ogilvy του WPP, η οποία κατείχε τον global creative λογαριασμό της Philips, από το 2011.

(Πηγή: Campaign)