Σε καιρό συνεχιζόμενων οικονομικών πιέσεων και καταναλωτικής αστάθειας, η OMD Worldwide του ομίλου Omnicom Media καθησυχάζει τους πελάτες της, δηλώνοντας: «We create what’s next».

Την περασμένη εβδομάδα, το παγκόσμιο δίκτυο agencies παρουσίασε το νέο του positioning σε 14.000 εργαζομένους της OMD σε περισσότερες από 100 χώρες, κατά τη διάρκεια συνάντησης που μεταδόθηκε ζωντανά, με οικοδεσπότη τον CEO της OMD, George Manas. Το repositioning έπεται διαδικασίας που κράτησε έναν χρόνο, περιλάμβανε τη συμμετοχή σημαντικών ενδιαφερομένων μερών από ολόκληρο το οικοσύστημα της εταιρείας, και δημιουργήθηκε με τη λογική «bottom up» αντί «top-down».

Μαζί με την πιο σύγχρονη, φωτεινότερη οπτική ταυτότητα του υφιστάμενου λογοτύπου και της χρωματικής παλέτας, η ανανέωση και επανατοποθέτηση της μάρκας αποτελεί επιβεβαίωση τριών βασικών αρχών της OMD: client-first, data-fueled και people-powered.

(Πηγή: Campaign)