Οι Steve Martin και Jamie Wynne-Morgan, οι οποίοι αποχώρησαν πέρυσι από την M&C Saatchi μετά από δυο δεκαετίες συνεργασίας, λάνσαραν ένα νέο global agency, την MSQ Sport + Entertainment.

Τα δύο στελέχη δέχτηκαν διάφορες προσφορές προτού ενταχθούν στο δυναμικό της MSQ, ενός private-equity-backed marketing group στο οποίο ανήκουν 10 agencies. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ομίλου, «το νέο global agency θα αξιοποιήσει τη δύναμη του αθλητισμού και της ψυχαγωγίας για να χτίσει βαθύτερες διασυνδέσεις για brands, ταλέντα και κατόχους δικαιωμάτων, με υπηρεσίες όπως χορηγική στρατηγική και activation, social content strategy και παραγωγή, PR και επικοινωνία, live experiential events και talent management».

Οι εξαγορές θα αποτελούν βασική εστίαση της MSQ Sport + Entertainment καθώς επιθυμεί να «προσελκύσει τα καλύτερα ταλέντα και τα καλύτερα agencies μέσα από εξαγορές και οργανική ανάπτυξη». Πρώτος πελάτης του νέου agency είναι η Callaway Golf Europe.

(Πηγή: Campaign)