H Mothercare ανέθεσε στη Frank & Fame την digital επικοινωνία της. Πρόκειται για τη νέα επικοινωνιακή στρατηγική, που αφορά στη δημιουργία της digital καμπάνιας, αλλά και τα SoMe του brand.

Το πρώτο κατάστημα Mothercare άνοιξε το 1961 στην Αγγλία. Σήμερα έχει παρουσία σε περισσότερες από 90 χώρες σε όλο τον πλανήτη, ενώ η Ελλάδα ήταν από τις πρώτες χώρες που επέλεξε να δραστηριοποιηθεί η μητρική εταιρεία, με το πρώτο κατάστημα να ανοίγει το 1987.

Τα 25 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, εξειδικεύονται σε προϊόντα ειδικά σχεδιασμένα και μελετημένα, με έμφαση και στην πιο μικρή λεπτομέρεια. Η ασφάλεια, η άνεση και η υγιεινή είναι οι βασικοί πυλώνες ανάπτυξης όλων των ειδών, αλλά και η βάση όλων των υπηρεσιών που παρέχονται για τη μέλλουσα μητέρα, τα μωρά και τα παιδιά έως 8 ετών. Το όνομα Mothercare έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και αποτελεί ένα σύμβολο ασφάλειας και ποιότητας με διεθνή αναγνώριση.