Συνέντευξη Τύπου πραγματοποίησε η Miele Hellas, χθες Τρίτη 11 Φεβρουαρίου, στο Miele Experience Center στο Μαρούσι, όπου γνωστοποίησε ότι, μετά από συνεχόμενες επιτυχίες την τελευταία πενταετία σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία και Κόσοβο, αναλαμβάνει ηγετικό ρόλο και στη Σλοβενία, την Κροατία και τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη.
Καλωσορίζοντας τους καλεσμένους, ο Θάνος Κυριαζής, Managing Director του νέου Miele Cluster Adria Aegean, ξεκίνησε την παρουσίασή του με μια ανασκόπηση της ιστορίας ανάκαμψης της εταιρείας στην Ελλάδα, την ανάπτυξή της σε όλες τις χώρες ευθύνης της, το επιχειρηματικό μοντέλο επιλεκτικής διανομής που αναπτύσσει και τη συνεχόμενη & σταθερή επένδυση στο brand Miele.
Επικεντρώθηκε δε, στα οικονομικά αποτελέσματα του 2024, τα οποία χαρακτηρίστηκαν από επιτυχίες της εταιρείας σε πολλαπλά επίπεδα της λειτουργίας της, με τις καθαρές πωλήσεις να αυξάνονται από 36 σε 40 εκατ. ευρώ και τις εξαγωγές να σημειώνουν άνοδο 44%. Παράλληλα, η εταιρεία παρέμεινε πιστή στο πλάνο ανάπτυξης του μοντέλου Direct-to-Consumer, με άνοιγμα νέων υβριδικών καταστημάτων, την εξωστρέφεια του brand Miele, ενώ ταυτόχρονα, επένδυσε στη δημιουργία ενός εξαιρετικού περιβάλλοντος εργασίας.