Η Meta εισάγει νέες δυνατότητες AR στη διαφήμιση στα Instagram Reels και τα Facebook Stories, προσφέροντας στα brands την επιλογή να αναπτύξουν φίλτρα και άλλες εμπειρίες – αλλά αυτά τα νέα στοιχεία μπορούν να ελεχθούν από third-party συνεργάτες μέτρησης, από την αρχή.

Η δημιουργία AR διαφημίσεων είναι μεν χρονοβόρα, αλλά, παράλληλα, είναι πολύ δημοφιλής σε κατηγορίες, όπως η ομορφιά. Το TechCrunch αναφέρει ότι η Meta αποκάλυψε τις ακόλουθες δυνατότητες σε πρόσφατη επίδειξη του IAB NewFronts. Σε συνεργασία με τα Sephora παρουσίασε μια πρώτη δοκιμή του φίλτρου «aura vibe» για την πώληση αρωμάτων.

Οι διαφημίσεις AR δεν είναι κάτι νέο για την εταιρεία, αλλά πλέον μπορούν να εμφανίζονται σε αυτά τα δύο σημαντικά κανάλια με τη μορφή short videos, το οποίο θεωρείται απάντηση στην ανάπτυξη του TikTok. Η κίνηση θεωρείται, επίσης, ανταγωνιστική προς τη Snap.

Άλλα νέα διαφημιστικά formats στοχεύουν στη βελτίωση του shoppability, όπως οι διαφημίσεις Reel που παρουσιάζουν ένα carousel προϊόντων και όχι έναν μόνο τελικό προορισμό. Δεδομένης της σημασίας των Reels, η εταιρεία, επίσης, πραγματοποιεί άνοιγμα προς third-party εταιρείες μετρήσεων, όπως οι IAS, MOAT και Double Verify.

(Πηγή: WARC)