Η Mastercard υποστηρίζει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, διευκολύνοντας τη γρήγορη, εύκολη και ασφαλή αγορά εισιτηρίων και προσφέροντας αποκλειστικές προσφορές στους κατόχους των καρτών της. Το Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, από τις 4 έως τις 14 Μαρτίου, προβάλλοντας 50 ντοκιμαντέρ δημιουργών από όλον τον κόσμο, ενώ αναμένεται να επιστρέψει για περισσότερες προβολές την περίοδο του καλοκαιριού, από τις 24 Ιουνίου έως και τις 4 Ιουλίου. Όλες οι αγορές των εισιτηρίων του Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθούν αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τον ψηφιακό χαρακτήρα της διοργάνωσης. Η Ιωάννα Μίγγου, Marketing and Communications Director της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα, ανέφερε σχετικά: «Η ενίσχυση των σημαντικότερων πολιτιστικών εκδηλώσεων της χώρας, καθώς και η δημιουργία πολύτιμων συνεργασιών, αποτελούν σημαντικές προτεραιότητες για όλους μας στη Mastercard».
05/03/21
CATEGORIES: Marketing
Η Mastercard χορηγός του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης
Για δεύτερη συνεχή χρονιά
Από Marketing Week Online
Marketing
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ