Η Marlon Tate «υπογράφει» την επετειακή καμπάνια της Moda Bagno για τα 50 της χρόνια. Από το 1975 με το πρώτο της κατάστημα στην Αθήνα, η Moda Bagno έφερε έπιπλα υψηλής αισθητικής δημιουργώντας από τότε νέα δεδομένα. Αυτό το insight θέλησε να προβάλλει η Marlon Tate μέσω μίας καμπάνιας που μοιάζει περισσότερο με τα station idents του MTV στα 90s.
Η καμπάνια απαρτίζεται από 50 κινούμενα επετειακά λογότυπα τα οποία αποτίουν φόρο τιμής σε διαφορετικά design trends από τα τελευταία 50 χρόνια. Η καμπάνια συνοδεύεται από περίπου 200 καταχωρίσεις, αφίσες και εφαρμογές.
Ο Creative Director της Marlon Tate, Νίκος Γεωργόπουλος, δήλωσε: «Θέλαμε να κάνουμε reference το ανατρεπτικό heritage της Moda Bagno μέσα από μία καμπάνια που μοιάζει να είναι θεμελιωδώς “off” και υπερβολική αλλά συνάμα κατακλιστική, χειμαρρώδης και ακαταμάχητη».