Ως τον ιδανικό τουριστικό προορισμό
Μια διαφορετική εικόνα της Ελλάδας παρουσιάστηκε στα γαλλικά Μέσα κατά τη διάρκεια ενός διήμερου εκδηλώσεων στο Παρίσι, που διοργάνωσε η Marketing Greece, στις 3 και 4 Δεκεμβρίου.

Με στόχο την προσέλκυση νέων τμημάτων αγοράς, η Marketing Greece παρουσίασε μία νέα και δελεαστική εικόνα της χώρας μας, στην οποία τονίστηκε η ποικιλομορφία και αυθεντικότητά της ως τουριστικός προορισμός. Οι Γάλλοι δημοσιογράφοι ενημερώθηκαν για τις νέες τάσεις που επικρατούν στον ελληνικό τουρισμό, συμπεριλαμβανομένων των εξελίξεων στη γαστρονομία και των δραστηριοτήτων καθ’ όλη την διάρκεια του έτους, όπως η πεζοπορία, η ιστιοπλοΐα και ο αγροτουρισμός. Ως αποτέλεσμα των συναντήσεων, σχεδιάζεται η υλοποίηση μιας σειράς βιωματικών δημοσιογραφικών αποστολών της νέας πρότασης της Ελλάδας με σημαντικά Μέσα, ενώ προγραμματίζονται ειδικές καμπάνιες για τη γαλλική αγορά.