Συγκεκριμένα, η δράση καλεί το κοινό να μοιραστεί μοναδικές και λιγότερο γνωστές εμπειρίες, που αποκαλύπτουν την ιδιαιτερότητα κάθε τόπου όπως μόνο ο ντόπιος γνωρίζει. Με όχημα τα δυο hashtags #ShareYourGreece και #weareALLmarketingGreece η καμπάνια θα θέτει ανά 15 ημέρες καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού μια συγκεκριμένη θεματική, βάσει της οποίας το κοινό καλείται να μοιραστεί τη δική του Ελλάδα. Το κοινό μπορεί να συμμετέχει μέσω της campaign page, του Facebook και του Instagram, κάνοντας χρήση των #ShareYourGreece και #weareALLmarketingGreece.

Η πρώτη θεματική, είναι οι παραλίες. H πληροφορία που θα συγκεντρωθεί θα αξιοποιηθεί από την Marketing Greece για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό. Κατά τη διάρκεια της ενέργειας θα υλοποιηθούν και digital activations αποτυπώνοντας τα highlights. «Πιστεύουμε απόλυτα ότι ο καθένας από εμάς μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στην προβολή της Ελλάδας. Σε αυτή τη βάση χτίστηκε και η νέα μας καμπάνια. Η Ελλάδα κρύβει άπειρες εκπλήξεις και το ζητούμενό μας είναι να τις μοιραστούμε με το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό, προκαλώντας εκ νέου το ενδιαφέρον του», δήλωσε σχετικά η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.