Eννέα στους δέκα επαγγελματίες του marketing ακολουθούν την πεπατημένη σε σχέση με τις στρατηγικές τους, προκειμένου να ανταποκριθούν στις αλλαγές που προκάλεσε η πανδημία του Covid-19, διαπιστώνει η ετήσια έρευνα της Dentsu που διενεργήθηκε τον Μάιο και Ιούνιο του 2020, σε 1.350 CMOs από 12 χώρες. Παράλληλα, μόνο ένας στους δέκα παραδέχεται ότι η υγειονομική κρίση μπορεί να δημιουργήσει υπαρξιακό κίνδυνο και αναζητά νέες στρατηγικές. Αντιθέτως, το 49% των CMOs βασίζει τη στρατηγική του για ανάκαμψη σε τακτικές προηγούμενων κρίσεων.

Η έρευνα της Dentsu σημειώνει ότι η έλλειψη νεωτερικής σκέψης αποτελεί τροχοπέδη για την ανάπτυξη των brands, ενώ εξαίρει εκείνα τα brands που δημιούργησαν εξολοκλήρου νέες στρατηγικές με στόχο τον κλάδο του leisure, ο οποίος χρειάστηκε να αναπτυχθεί ταχύτατα με νέες τακτικές αντιμετώπισης της κρίσης. Επιπλέον, αναφέρει τη μείωση των budgets, με το 62% των CMOs να εκτιμούν ότι τα budgets τους θα μείνουν σταθερά ή και μειωθούν περαιτέρω τους επόμενους 12 μήνες.

(Πηγή: The Drum)