Kαμπάνια με αφορμή τα 20 χρόνια του σταθμού

Χρησιμοποιώντας τα δυνατά του χαρτιά , το χιούμορ, την ποιότητα στην ψυχαγωγία, την ανατρεπτικότητα και την νεανική του διάθεση το Mega κάνει μια ασυνήθιστη αναδρομή στο πρόγραμμα των 20 χρόνων του. Κάτω από τον τίτλο ομπρέλα “H μάχη των 20” η καμπάνια της Tribe εξελίσσεται με απροσδόκητα επεισόδια “Μονομαχιών” μεταξύ σειρών και πρωταγωνιστών. Με ύφος και  αισθητική των beat’em up videogames προκαλεί την συμμετοχή των τηλεθεατών στην ανάδειξη των νικητών και στην δημιουργία του επετειακού προγράμματος του Mega.