Το «Life’s Good Film», με επικεφαλής τον ανερχόμενο σκηνοθέτη Jackson Tisi και την υποστήριξη της LG Electronics, έκανε πρεμιέρα στο κανάλι της LG στο YouTube. Μέρος της καμπάνιας «Life’s Good» της LG, η οποία ξεκίνησε τον Μάιο, το Life’s Good Film Project προσέλκυσε 531 νεαρούς δημιουργούς από 33 χώρες.

Το έργο, διάρκειας 20΄, συγκέντρωσε πάνω από 140 εκατ. εμφανίσεις και περισσότερες από 44 εκατ. προβολές σχετικών αναρτήσεων σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διαδικασία παραγωγής. Η LG προβάλλει το τρέιλερ του «Life’s Good Film» στα digital billboards της εταιρείας που βρίσκονται στην Times Square στη Νέα Υόρκη και στο Piccadilly Circus στο Λονδίνο. Η μικρού μήκους ταινία θα εμφανιστεί σε επιλεγμένα φεστιβάλ ταινιών.