«Μην αφήνεις τον πόνο να σε σταματά. Αντιμετώπισέ τον. Ρώτησε το γιατρό σου». Με αυτό το μήνυμα και τρεις ιστορίες (animated videos) από την καθημερινότητα ανθρώπων με αιμορροφιλία, ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2019 το ταξίδι της ενημερωτικής καμπάνιας «Κόκκινη Κλωστή».

Η καμπάνια συνεχίστηκε το 2020 με άλλες δύο ιστορίες, ενώ το 2021 εξηγούσε πως, με τη σωστή ενημέρωση και την κατάλληλη θεραπεία, το άτομο με αιμορροφιλία μπορεί να διεκδικήσει μία καλύτερη ζωή. Η καμπάνια «ταξίδεψε» online το γ΄ τρίμηνο του 2022.

Τα videos κατέγραψαν γύρω στις 50.000 θεάσεις και 1,3 εκατ. προβολές. Η εκστρατεία είναι πρωτοβουλία του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών και της βιοφαρμακευτικής εταιρείας εξειδικευμένης φροντίδας, Sobi.