Με το μήνυμα «Κιτρίνισε για να Πρασινίσει», η εταιρεία συστημάτων καθαρισμού Kärcher Greece ενδυναμώνει την οικολογική συνείδηση, καθώς στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, παρακίνησε τους καταναλωτές να απαντήσουν σε quiz μετατρέποντας κάθε απάντηση σε ένα δέντρο.

Σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Περιβαλλοντικό Οργανισμό we4all, η εταιρεία επικοινώνησε μέσω των Social Media το quiz με τίτλο «Πόσο Kärcher expert είσαι;». Η Kärcher Greece συγκέντρωσε 200 συμπληρωμένα ερωτηματολόγια σχετικά με την γνώση των καταναλωτών για την εταιρεία, τα οποία θα μετατραπούν αντίστοιχα σε 200 νέα δέντρα, ενισχύοντας περιοχές που έχουν πληγεί και έχουν άμεση ανάγκη από πράσινο και οξυγόνο.