Διακρίθηκε στην κατηγορία «Best Omni-Channel Customer Experience»

Το Customer Distinction Award απέσπασε η Kaizen Gaming, στην κατηγορία «Best Omni-Channel Customer Experience», στο πλαίσιο των CS Awards 2020 του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). «Στην Kaizen Gaming βλέπουμε πάντα μέσα από μάτια των πελατών μας και υπό αυτό το πρίσμα επενδύουμε όλα αυτά τα χρόνια στη συνεχή ενίσχυση και ανάπτυξη των τεχνολογικών μας εργαλείων που μπορούν να εγγυηθούν την καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης για τους χιλιάδες ανθρώπους που μας προτιμούν και μας εμπιστεύονται την ψυχαγωγία τους.

Επιδιώκουμε και έχουμε καταφέρει σε πολύ μεγάλο βαθμό να έχουμε αναπτύξει μια ισχυρή σχέση και να αλληλεπιδρούμε αληθινά μαζί τους. Σκοπός μας είναι να επιτυγχάνουμε αμφίδρομη ισχυρή δέσμευση με προοπτική, αφού οι σχέσεις αυτές ξέρουμε καλά ότι χρειάζονται να καλλιεργούνται με εμπιστοσύνη μέσα στα χρόνια», δήλωσε ο Στάθης Λοβέρδος, Director of Services στην Kaizen Gaming.