Το πλάνο μετασχηματισμού της παρουσιάζει η Kia, το οποίο εστιάζει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV) και τις έξυπνες λύσεις κινητικότητας. Πρόκειται για το λεγόμενο «Σχέδιο S» της εταιρείας, το οποίο ανανεώθηκε με τρεις βασικούς πυλώνες: 1. Επιτάχυνση της μετάβασης στα EV με μια πλήρη γκάμα 11 ηλεκτρoκίνητων μοντέλων EV και επτά αμιγώς ηλεκτρικών έως το 2026, και στόχο πώλησης 1,6 εκατ. φιλικών προς το περιβάλλον αυτοκινήτων έως το 2030. 2. Ενίσχυση της δραστηριότητας PBV με το λανσάρισμα του πρώτου μοντέλου PBV το 2022 και στόχο πώλησης ενός εκατ. μονάδων ετησίως έως το 2030. 3. Επέκταση μελλοντικών υπηρεσιών κινητικότητας με διαφοροποίηση υπηρεσιών, ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών. Στους επιχειρηματικούς στόχους της εταιρείας, για το 2021, υπάγονται παγκόσμιες πωλήσεις 2,92 εκατ. οχημάτων (αύξηση 12,1% σε ετήσια βάση), έσοδα ύψους 65,6 τρισ. KRW (αύξηση 10,8% σε ετήσια βάση) και λειτουργικό κέρδος ύψους 3,5 τρισ. KRW (αύξηση 70,1% σε ετήσια βάση).