Επενδύει στο digital και σε νέο τύπο καταστημάτων

Μετά από 70 χρόνια κυκλοφορίας σε έντυπη μορφή, ο κατάλογος της Ikea καταργείται, στο πλαίσιο της μεταμόρφωσης της εταιρείας, η οποία, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, γίνεται πιο ψηφιακή, προσβάσιμη από παντού. «Για τους πελάτες μας και τους συναδέλφους μας, ο kατάλογος ΙΚΕΑ είναι ένα έντυπο που φέρει πολλά συναισθήματα, αναμνήσεις και χαρά. Το ξεκίνημα ενός νέου κεφαλαίου με τον αγαπημένο μας κατάλογο είναι μια φυσική διαδικασία, καθώς η κατανάλωση μέσων και η συμπεριφορά πελατών έχει αλλάξει», δήλωσε σχετικά ο Konrad Grüss, Γενικός Διευθυντής, Inter IKEA Systems B.V.

Επιπλέον, στην Ελλάδα, η Ikea του ομίλου Fourlis προχώρησε στη δημιουργία μεσαίου μεγέθους καταστημάτων και καταστημάτων «νέας γενιάς» ΙΚΕΑ, που μπορούν να ενταχθούν εύκολα στον αστικό ιστό. Το πρώτο κατάστημα μεσαίου μεγέθους, 8.000m², άνοιξε, τον Σεπτέμβριο, στη Βάρνα της Βουλγαρίας, ενώ, σύντομα, θα ξεκινήσει η λειτουργία του πρώτου καταστήματος «νέας γενιάς» στον Πειραιά.