Την ολιστική καμπάνια με τίτλο «Η δική μας Αττική» υλοποιεί η Hill+Knowlton, ως μέρος της πρωτοβουλίας «EU in my region». Συγκεκριμένα, η Hill+Knowlton υλοποίησε το δημιουργικό concept , το «ντύσιμο» του μετρό και των αστικών λεωφορείων, επιμελήθηκε τις καταχωρήσεις σε ΜΜΕ, καθώς και το επικοινωνιακό πλάνο δημοσιότητας, αλλά και τη social media στρατηγική της καμπάνιας.

Στο video της καμπάνιας πρωταγωνιστεί η Κατερίνα Γερονικολού, παρουσιάζοντας τα καινούρια έργα τα οποία έχουν ως στόχο να βελτιώσουν την καθημερινότητα των πολιτών. Η πρωτοβουλία αποτελεί κοινή προσπάθεια της Περιφέρειας Αττικής και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία στοχεύει στην ανάδειξη 3 έργων και, συγκεκριμένα, την κατασκευή 6 πεζογεφυρών, την προμήθεια σημαντικού εξοπλισμού για την πυροσβεστική υπηρεσία και το νέο κτίριο του Κέντρου Υγείας Κερατσινίου.

Παράλληλα, τον Μάρτιο, «τρέχουν» βιωματικές ενέργειες για την εκπαίδευση πολιτών και μαθητών 4 σχολείων σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Μυλωνά και την Πυροσβεστική.