Για την ενίσχυση της προσβασιμότητας και προβολής του. Σε επέκταση της συνεργασίας της με το Μουσείο Van Gogh στο Άμστερνταμ προχώρησε η Hyundai Motor, για τουλάχιστον 2 χρόνια. Η συνεργασία θα επιτρέψει τη διοργάνωση μιας Ημέρας Κινητικότητας της Hyundai, που θα επικεντρωθεί στο να καταστήσει το μουσείο πιο προσβάσιμο και να υποστηρίξει τη συνέχιση της […]

Για την ενίσχυση της προσβασιμότητας και προβολής του.

Σε επέκταση της συνεργασίας της με το Μουσείο Van Gogh στο Άμστερνταμ προχώρησε η Hyundai Motor, για τουλάχιστον 2 χρόνια. Η συνεργασία θα επιτρέψει τη διοργάνωση μιας Ημέρας Κινητικότητας της Hyundai, που θα επικεντρωθεί στο να καταστήσει το μουσείο πιο προσβάσιμο και να υποστηρίξει τη συνέχιση της ενέργειας Van Gogh on the Road.

Η συνεργασία με το Μουσείο Van Gogh, από το 2016, συνδυάζεται με το όραμα της Hyundai να ενισχύει διεθνή μουσεία με σκοπό την ενοποίηση του σχεδιασμού και της τέχνης. Η εταιρεία έχει ήδη συνάψει ανάλογες συνεργασίες με την Tate Modern στο Λονδίνο, το Μουσείο Τέχνης της Κομητείας του Λος Άντζελες (LACMA) και το Εθνικό Μουσείο Μοντέρνας και Σύγχρονης Τέχνης στη Σεούλ της Κορέας. Στο πλαίσιο του Van Gogh on the Road, η Hyundai προσφέρει ξανά 2 μοντέλα στο μουσείο: τα πιο πρόσφατα, πλήρως ηλεκτρικά Ioniq Electric και Kona Electric, «ντυμένα» με τα εμβληματικά έργα «Almond Blossom» και «Sunflowers» του Van Gogh.