Η Honor Ελλάδος αξιοποιεί πρώτη, όπως επισημαίνει, τα νέα διαφημιστικά φορμά και γίνεται από τα πρώτα brands που αξιοποιεί τις premium διαφημιστικές δυνατότητες του TikTok για το λανσάρισμα του νέου fitness band Honor Band 6. Συγκεκριμένα, η Honor χρησιμοποιεί το Brand Effect «Honor Yourself», ένα νέο augmented εφέ το οποίο μέσα από τη χρήση της κάμερας του κινητού του χρήστη δημιουργεί μια ξεχωριστή εμπειρία στο video.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία τρέχει για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά για το λανσάρισμα του Honor Band 6. Η νέα καμπάνια, η οποία υλοποιείται μαζί με το δίκτυο influencers Mavericks, αξιοποιεί τον Έλληνα TikToker Νικόλα Πλυτά με 2 εκατ. followers, αλλά και τους Μαργαρίτη Κεχαγιά, Δημήτρη Λαυκιώτη και Χρήστο Κυρλιά. «Ο ρόλος κάθε brand marketeer είναι να βρίσκει τρόπους να ξεχωρίζει το brand του από το clutter και από το noise, κάνοντας πάντα δημιουργικές ενέργειες! Αυτό πετύχαμε με το TikTok και με την εταιρεία Mavericks που μας υποστήριξε σε όλη την διαδρομή μας», δήλωσε ο Δημήτρης Ρίζογλου, Head of Brand Μarketing της Honor.