Στόχος η ανάπτυξη του τουρισμού στη χώρα
Ως βασικός-Visionary Xορηγός, ο όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη - Grecotel στηρίζει τη νέα καμπάνια της Marketing Greece «Oh My Greece | Unlock the Feeling», επενδύοντας στις ιδέες που φέρνουν στο προσκήνιο την Ελλάδα και συμβάλλουν στην ανάπτυξη του τουρισμού στη χώρα.

Η πρωτοβουλία αυτή, που στόχο έχει την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος διεθνώς, παρουσιάστηκε την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Η παρουσίαση της καμπάνιας ολοκληρώθηκε με συζήτηση μεταξύ των Visionary χορηγών που συμμετέχουν στο fundraising και συντονιστή τον Πρόεδρο του ΣΕΤΕ, Γιάννη Ρέτσο.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο Γιάννης Τσίχλης, Marketing Director της Grecotel, εκπροσωπώντας τον όμιλο Ν. Δασκαλαντωνάκη – Grecotel υπογράμμισε: «Ένα πολύ μεγάλο μέρος της επιτυχίας του ελληνικού τουρισμού βασίστηκε ως τώρα αποκλειστικά στις προσπάθειες του ιδιωτικού τομέα. Υποχρέωσή μας είναι να δουλέψουμε ακόμα πιο σκληρά, να αναδείξουμε την αξία του τουρισμού για τη χώρα και να του δώσουμε τη θέση που του αξίζει στον σχεδιασμό της Ελλάδας του μέλλοντος».