Εντείνει την επένδυσή της στο πεδίο του marketing η Goldman Sachs, ορίζοντας την πρώτη της Chief Marketing Officer. Η τράπεζα επενδύσεων και εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών ανακοίνωσε ότι προσέθεσε στο δυναμικό της ως CMO και Partner την Fiona Carter, η οποία διαθέτει παρουσία σχεδόν 30 ετών στον χώρο του marketing, προερχόμενη από τη θέση της Chief Brand Officer στην AT&T.

Από την 1η Σεπτεμβρίου, η Carter θα χειρίζεται το brand marketing, καθώς και τη στρατηγική content και digital για τον οργανισμό. Πριν από τη θητεία της στην AT&T, το στέλεχος είχε εργαστεί σε agencies όπως η BBDO και ήταν Chief Operating Officer στο Omnicom Group.

Η δραστηριότητά της στην AT&T συνδέθηκε με την ισότητα των φύλων, καθώς συνέβαλλε στην πιο θετική απεικόνιση των γυναικών στις διαφημίσεις και χρησιμοποίησε μια μέθοδο αξιολόγησης για να αποφεύγονται οι προκαταλήψεις. Η Goldman Sachs έχει ενισχύσει τις προσπάθειές της το τελευταίο διάστημα ώστε να μεγεθύνει το αποτύπωμά της, στοχεύοντας κυρίως σε νεότερους πελάτες τραπεζικής, εστιάζοντας στις ψηφιακές της λειτουργίες.

Η εταιρεία λάνσαρε πριν από 2 χρόνια το digital brand Marcus, στοχεύοντας σε καθημερινούς ανθρώπους και όχι σε πελάτες με υψηλής αξίας χαρτοφυλάκια, όπως αυτοί που επιλέγουν συνήθως τη Goldman Sachs.
(Πηγή: AdAge)