Μετά από 10 χρόνια παύσης δραστηριότητας, το brand Gilli Diet επανέρχεται στην αγορά. Ξεκινά και πάλι τη διανομή διαιτητικών γευμάτων και λανσάρει τη νέα σειρά διαιτητικών γευμάτων Gilli Diet@Supermarket με την υπογραφή του σεφ Λευτέρη Λαζάρου, η οποία βρίσκεται ήδη στα ράφια των καταστημάτων MyMarket και E-Fresh.

Στον «αέρα» βρίσκεται, επίσης, η καμπάνια λανσαρίσματος της σειράς την οποία υλοποίησε η New Age, στην οποία έγινε απευθείας ανάθεση από το brand.

Το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας εκτυλίσσεται σε «μία ζεστή οικογενειακή ατμόσφαιρα που μυρίζει νοστιμιές», χάρη στη νέα σειρά της Gilli Diet με πιάτα που έχει ετοιμάσει ο γνωστός σεφ. To spot είναι μία παραγωγή της WCA Productions για λογαριασμό της New Age. Η καμπάνια «τρέχει» στην τηλεόραση και τα digital Μέσα.