Για τον εκσυγχρονισμό του marketing και του customer intelligence

Καθήκοντα Chief Marketing Officer αναλαμβάνει στην αυτοκινητοβιομηχανία Ford, η Suzy Deering, πρώην global CMO του eBay. Η Suzy Deering αναλαμβάνει επίσημα τα καθήκοντά της στις 4 Ιανουαρίου 2021, με στόχο τον εκσυγχρονισμό του marketing της εταιρείας και την ηγεσία του customer intelligence και των στρατηγικών product and consumer marketing. Η Suzy Deering, η οποία αποχώρησε από το eBay τον περασμένο Σεπτέμβριο, μετά από πενταετή θητεία, έχει συνεργαστεί, επίσης, με το marketing agency Moxie, τη The Home Depot και τη Verizon.

Στη Ford θα αντικαταστήσει την Joy Falotico, η οποία είχε διττό ρόλο τόσο ως CMO της Ford, όσο και ως Πρόεδρος της Lincoln Motor Company, ενώ θα αναφέρεται στον Kumar Galhotra, Πρόεδρο του Ford Group για την Αμερική και τις διεθνείς αγορές και προκάτοχό της τη διετία 2017-2018. «Η τεχνολογία θα παίξει σημαντικό ρόλο στον μετασχηματισμό της Ford και στον τρόπο που βελτιώνουμε και απελευθερώνουμε την τεράστια αξία των εμβληματικών brands μας», δήλωσε η S. Deering.

(Πηγή: Forbes)