Στο πλαίσιο της γενικής στρατηγικής «digital first»

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Από το πρώτο μισό του 2014, η έντυπη μορφή των FT θα είναι μία και παγκόσμια, με το περιεχόμενό της επικεντρωμένο στην παρουσίαση των σημαντικότερων ειδήσεων της ημέρας. Η κίνηση αυτή στοχεύει στην ενδυνάμωση της κυκλοφορίας της εφημερίδας, η οποία παρουσιάζει πτωτικές τάσεις σε σχέση με πέρυσι, σε αντίθεση με την ηλεκτρονική της μορφή που σημειώνει άνοδο στις συνδρομές. Ο Lionel Barber, editor των FT, κοινοποίησε την απόφαση αυτή στο προσωπικό με ένα μακροσκελές memo.

Σε αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων: «Η εποχή κατά την οποία δουλεύαμε νυχτερινές βάρδιες κάνοντας συνεχείς αλλαγές στην ύλη ανάλογα με τις εξελίξεις, έχει τελειώσει πια. Η παραγωγή της εφημερίδας θα αλλάξει, θα γίνει λίγο ευκολότερη. Στόχος μας είναι να προσαρμοστούμε στη νέα εποχή χωρίς να χάσουμε την εμπιστοσύνη των αναγνωστών μας και να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τη σωστή και έγκυρη δημοσιογραφία». Συμπληρώνει ακόμη, ότι η έντυπη μορφή των FT εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό μέρος του ομίλου, αν και δίνεται περισσότερη έμφαση πια στην ηλεκτρονική μορφή τους. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η κίνηση αυτή φέρνει ένα βήμα πιο κοντά την ολοκληρωτική εξάλειψη της έντυπης δημοσιογραφίας.