Αναδείχθηκε από το Adweek, για τη διεθνή ανάπτυξή της

Global Agency of the Year αναδείχθηκε από το Adweek, για το 2020, η FCB. Η διάκριση οφείλεται στην ανάπτυξη, κατά 10%, που σημείωσε το agency, μέσα σε μια χρονιά, όπου, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, όπου η πλειοψηφία των agencies κατέγραψε ζημιές. Αυτή η ανάπτυξη, μεταξύ άλλων, οφείλεται στις, εκτός συνόρων, συνεργασίες, στις πετυχημένες πρακτικές marketing στον τομέα της υγείας, στην πολιτική ισότητας στον εργασιακό χώρο, όπως και στην ευρύτερη ιδεολογία που έχει υιοθετήσει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια.