Με σύνθημα «Experience. Empower. Connect», η Eurolife FFH γιόρτασε, για τέταρτη συνεχή χρονιά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, από τις 5 έως και τις 9 Οκτωβρίου. Η εταιρεία υλοποίησε, διαδικτυακά φέτος, δράσεις, όπως webinars και online workshops, καθώς και μια διαδικτυακή συνάντηση, όπου παρουσιάστηκαν στα στελέχη του Eurolife Experience Center οι πρωτοβουλίες της εταιρείας για το επόμενο διάστημα.

Παράλληλα, οι άνθρωποι του κέντρου εξυπηρέτησης παρέλαβαν ένα συμβολικό δώρο, ενώ ένα αντίστοιχο δώρο προσφέρθηκε και στους πελάτες που επισκέφθηκαν τα γραφεία της Eurolife FFH το συγκεκριμένο διάστημα. Επιπλέον, διαμορφώθηκε το Wall of Fame, ένας «τοίχος» με ευχαριστήρια emails πελατών και συνεργατών προς τους εργαζόμενους του Eurolife Experience Center. Η εταιρεία ανακοίνωσε και νέα καμπάνια για το EurolifeConnect, όπου με κάθε νέα εγγραφή προσφέρει, έως τις 30 Οκτωβρίου, ένα breakfast box με ελληνικά προϊόντα.