Ψηφιακό φάσμα ηλεκτρονικών συναλλαγών και υπηρεσιών θέτει στη διάθεση των πελατών της η Eurobank εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων κατά της πανδημίας, αξιοποιώντας τα εναλλακτικά κανάλια του e-Banking, του Eurobank Mobile app από κινητά τηλέφωνα και tablet και του v–Banking. Στόχος της, όπως αναφέρει η τράπεζα, είναι ο πελάτης, ιδιώτης ή επιχείρηση, να μπορεί να εξυπηρετείται αδιάκοπα με ασφαλή, απλό και λειτουργικό τρόπο. Η Eurobank «έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο μενού ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω όλων των διαθέσιμων εναλλακτικών δικτύων, ενθαρρύνοντας τους πελάτες της να το αξιοποιήσουν, μειώνοντας τις μετακινήσεις τους και συμβάλλοντας στην ανάσχεση της πανδημίας».