Το νέο συλλογικό – εθνικό αίσθημα υπερηφάνειας που «συνέλαβε» η κρίση της πανδημίας, αλλά και τις καινούργιες συνήθειες και καταναλωτικές συμπεριφορές που προκάλεσε η καραντίνα και παγιώνει η «νέα κανονικότητα» εξετάζει νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Greece Covid-19: The “Next Day” 4 the “Next We”».

Webinar της Clickevents για έρευνα της Focus Bari.

Το νέο συλλογικό – εθνικό αίσθημα υπερηφάνειας που «συνέλαβε» η κρίση της πανδημίας, αλλά και τις καινούργιες συνήθειες και καταναλωτικές συμπεριφορές που προκάλεσε η καραντίνα και παγιώνει η «νέα κανονικότητα» εξετάζει νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Greece Covid-19: The “Next Day” 4 the “Next We”». Τα αποτελέσματα της έρευνας σχολίασαν οι συμμετέχοντες στο panel του πρώτου webinar που πραγματοποίησε το Clickevents.gr, η ψηφιακή εκδοχή των συνεδρίων της Smartpress.

Στη συζήτηση αναδείχθηκαν οι νέες τάσεις που δείχνουν να εγκαθίστανται στον τρόπο ζωής μας, όπως online αγορές, ταινίες και σειρές, χρόνος με την οικογένεια, δουλειές σπιτιού, social & apps, προσοχή στα έξοδα του σπιτιού. Συνολικά, τα digital ΜΜΕ ξεπερνούν τα παραδοσιακά ως πηγή ενημέρωσης, ενώ όσον αφορά στην επιστροφή στην κανονικότητα, όπως επεσήμαναν και οι καλεσμένοι του πάνελ, «οι εταιρείες πλέον δεν είναι υποχρεωμένες μόνο σε ψηφιακό μετασχηματισμό, αλλά σε λειτουργικό μετασχηματισμό».

Βάζοντας την κερδοφορία σε δεύτερη μοίρα, οι εταιρείες πρέπει να δώσουν σημασία στην υγεία, στους ανθρώπους και στην κοινωνία μέσω αντίστοιχων δράσεων CSR, παράλληλα και με ευρύτερη στροφή στη φιλοσοφία τους, καθώς χρειάζεται να γίνουν περισσότερο «purpose driven». Στις 28 Μαΐου, το Clickevents διοργανώνει webinar με τίτλο «Coronavirus: A great test for Corporate Social Responsibility».