Η Epson ένωσε τις δυνάμεις της με το National Geographic για να προωθήσει την προστασία του permafrost, του παγωμένου εδάφους κάτω από τις πολικές περιοχές του πλανήτη, στη νέα της καμπάνια «Turn Down the Heat».

Η καμπάνια διεξάγεται ενώ οι επιστήμονες προβλέπουν την πλήρη απόψυξη του permafrost του πλανήτη έως το 2100, γεγονός το οποίο θα προκαλέσει δραστική αλλαγή των οικοσυστημάτων, άνοδο της στάθμης της θάλασσας παγκοσμίως και έκλυση περισσότερων από 950 δισ. τόνων μεθανίου στην ατμόσφαιρα. Μαζί, η Epson και το National Geographic επιδιώκουν να αυξήσουν την ευαισθητοποίηση σχετικά με το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να μειώσουν τον αντίκτυπό τους, όσον αφορά την υπερθέρμανση του πλανήτη.

Ο Πρόεδρος της Epson παγκοσμίως, Yasunori Ogawa, σχολίασε: «Η βιωσιμότητα βρίσκεται στον πυρήνα όλων όσων κάνουμε στην Epson, και είμαστε αφοσιωμένοι όχι μόνο στο να μειώσουμε το δικό μας περιβαλλοντικό αποτύπωμα, αλλά και να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να κάνουν το ίδιο».