Η EasyJet επιβεβαίωσε ότι θα ξεκινήσει διαδικασία αναθεώρησης του λογαριασμού της για το media planning και buying στην Ευρώπη, με το νέο έτος. Η OMD, η οποία χειρίζεται τον εν λόγω λογαριασμό από το 2003, αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά.

Η OMD είχε αναλάβει από τις BBJ και Feather Brooksbank. Τον δημιουργικό λογαριασμό της EasyJet για όλη την Ευρώπη χειρίζεται η VCCP London από το 2011 και εκτιμάται ότι δεν θα επηρεαστεί από την επικείμενη αξιολόγηση. Το marketing της EasyJet επιβλέπει ο Robert Birge, Chief Customer and Marketing Officer της αεροπορικής εταιρείας, ο οποίος ξεκίνησε τη συνεργασία του με την εταιρεία τον Αύγουστο, δεσμευόμενος ότι θα βοηθήσει «να διαμορφωθεί το μέλλον της εμπειρίας καταναλωτή και της μάρκας».

Σημειώνεται ότι η EasyJet δεν διαθέτει επικεφαλής marketing σε επίπεδο C-suite τα τελευταία δύο χρόνια, έπειτα από την αποχώρηση της τότε CMO Lis Blair στο ξεκίνημα της πανδημίας. Η ID Comms θα υποστηρίξει την ΕasyJet στη διαδικασία spec.

(Πηγή: Campaign)