Έξι διακρίσεις απέσπασε η DPG Digital Media στα DIME Awards 2021. Ενδεικτικά, η ενέργεια «Πρόσωπα 2020» απέσπασε Platinum βραβείο στην κατηγορία «Best Digital Video Reporting / Storytelling», ενώ με Χρυσό βραβείο διακρίθηκαν τα έργα «Αποστολή στον Πόλεμο του Ναγκόρνο Καραμπάχ» στην κατηγορία «Best International Reporting», «Φωτιά στη Μόρια:

Το πριν και το μετά του καταυλισμού» στην κατηγορία «Best Photo Reporting / Storytelling» και «The Dollcumentary sponsored by Barbie» στην κατηγορία «Best Native Advertising Strategy». Silver βραβείο απέσπασε για το «200 Years – Hellas, History & Herritage» στην κατηγορία «Best Integrated Reporting / Transmedia Storytelling» και Bronze για το «EveryDay Natasha Kay» στην κατηγορία «Most Creative Native Advertising Campaign».

«Επισφραγίζεται με τον καλύτερο τρόπο η στρατηγική της DPG Digital Media, ως προς την ανάπτυξη πρωτογενούς περιεχομένου υψηλής αξίας και την αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών τόσο προς τους αναγνώστες, όσο και προς πελάτες και συνεργάτες μας», σημείωσε η Τίνα Φερεντίνου, CEO της εταιρείας.