Αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων η Viviana Pellegrini, Υπεύθυνη του τομέα Branded Entertainment του SKY TV στην Ιταλία, σε αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στο Marketing Week, στο πλαίσιο αφιερώματος για το branded content στην τηλεόραση. Δεν ξέρω πόσο «κλισέ» μπορεί πλέον να ακούγεται η έκφραση «το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς», ωστόσο πρόκειται για μια μεγάλη αλήθεια, που επιβεβαιώνεται κάθε μέρα και μάλιστα με εκκωφαντικό τρόπο. Το branded entertainment εμπλουτίζεται διαρκώς με νέες «τεχνικές», όπως το branded content, το product placement και οι χορηγίες, ενώ η συμβολή του στην ενίσχυση του brand awareness και των πωλήσεων είναι καθοριστική.

Ωστόσο, όπως επισημαίνει η Viviana Pellegrini, το branded entertainment είναι δίκοπο μαχαίρι, διότι δεν αρκεί από μόνο του. Ως βασικός κίνδυνος για το brand είναι να μην ληφθεί υπόψη ότι όλα τα projects branded entertainment πρέπει να εφαρμόζονται κατ’ αρχάς επί τη βάση μιας ισχυρής δημιουργικής ιδέας. «Κλειδί είναι το “ταίριασμα” της μάρκας με το περιεχόμενο» αναφέρει η ίδια, τονίζοντας ότι η ενσωμάτωση της διαφημιστικής προώθησης στο περιεχόμενο, είναι μια πολύ λεπτή υπόθεση.

Στην εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνέντευξή της, η Υπεύθυνη του τομέα Branded Entertainment του SKY TV στην Ιταλία (εξαιρετικό δεν είναι ότι υπάρχει ειδικό στέλεχος με τόσο εξειδικευμένες αρμοδιότητες;), αναφέρεται ακόμα στις νέες τάσεις που εκτιμά ότι θα αναδείξει η συνδημιουργία περιεχομένου τηλεόρασης και brands, αλλά και σε βασικές αρχές που πρέπει να ακολουθούνται ώστε οι καταναλωτές να γίνονται δεκτικοί στα μηνύματα αυτής της συνδημιουργίας.

Όσον αφορά στην ελληνική τηλεοπτική αγορά, παρά τις δυσκολίες, οι ευκαιρίες υπάρχουν και τα brands τις ανακαλύπτουν σιγά-σιγά, αλλά σταθερά. Η έμφαση βέβαια δίνεται σε εκπομπές μαγειρικής, ωστόσο είναι θέμα χρόνου οι εκπομπές να εμπλουτιστούν. Αρκεί τα τηλεοπτικά κανάλια να εξελιχθούν σε marketing oriented business models, κάτι που έχουν ξεχάσει εδώ και πολλά χρόνια.