Για το 30% των καταναλωτών διεθνώς.

Σχεδόν το ένα τρίτο των καταναλωτών πιστεύει ότι οι εταιρείες που σταματούν την επικοινωνία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας μπορεί να αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα. Αυτό δείχνει νέα παγκόσμια έρευνα των Berkeley Communications και Arlington Research, σύμφωνα με την οποία το 31% των καταναλωτών ανησυχεί ότι όταν ένα brand «σιωπά» βρίσκεται σε οικονομική δυσχέρεια, ποσοστό που ανεβαίνει στο 39% σε Ιταλία και Ισπανία και διαμορφώνεται στο 33% για τις ΗΠΑ και 27% για το Ηνωμένο Βασίλειο.

Επιπλέον, μάρκες που έχουν επικοινωνία που εμπνέει είναι πιθανότερο να επιλεγούν, καθώς το 35% των καταναλωτών δηλώνει ότι τα brands που εμπνέουν και προσφέρουν ελπίδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας είναι αυτά στα οποία προτίθενται να ξοδέψουν χρήματα στο μέλλον. Η Lynsey Barry, Managing Director της Berkeley Communications, σχολίασε: «Είναι ξεκάθαρο ότι χωρίς αποτελεσματική επικοινωνιακή στρατηγική, οι επιχειρήσεις ρισκάρουν οι καταναλωτές να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα -και αυτά ενδέχεται να μην είναι σωστά».
(Πηγή: Marketingweek.com)